شباهت و تفاوت تتر با سایر ارز های دیجیتال
نوشته شده توسط : بیت مهر

اولین شباهت آن این است که رمز ارز تتر هم مانند دیگر ارزهای دیجیتال دارای کیف پول است که ما در ادامه این مقاله تعدادی از بهترین کیف پول های کامپیوتری تتر را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

شباهت دوم رمز ارز تتر با دیگر ارزهای دیجیتال این است که تتر هم بر پایه فناوری بلاک چین شکل و توسعه گرفته است. اما ما گفتیم که یکی از مزایای خرید تتر برای معامله‌گرها جلوگیری از ضررهای نوسانات بازار ارز است؛

این مسئله به این صورت است که زمانی که دیگر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین یا اتریوم مورد افت قرار می‌گیرند سرمایه‌گذاران و معامله‌گران روی به خرید تتر می‌آورند و ضرر واردشده به نوعی فرار می‌کنند و ارزش دارایی خود را حفظ می‌کنند . امروزه زمانی که ما اطلاعاتی از بهترین کیف پول کامپیوتری تتر داشته باشیم و بتوانیم از آن استفاده کنیم می‌توانیم که بسیاری از مبادلات ارزی خود را با استفاده از آن انجام دهیم و از نوسانات بازار ارز دیجیتال در امان باشیم.

در اوایل ایجاد تتر طی اخباری که به وجود آمده بود بین همه این اطمینان ایجاد شده بود که پشتوانه اصلی و دائم ارز تتر در جهان بانک مرکزی آمریکا است؛ اما در سالیان بعد که رمز ارز تتر بیشتر مورد استفاده یا به نوعی استقبال قرار گرفت، سایت رسمی تتر در سال 97 طی موارد جدیدی که ذکر کرد این مورد را اعلام کرد که ارز تتر، به‌طور کامل با دلار آمریکا پشتیبانی نمی‌شود و این موضوع را تصحیح کردند و گفتند که پشتوانه اصلی تتر ذخایر مدیران آن است.این ذخایر شامل وام‌ها، ارزهای و پول‌های نقد است. این بیانیه موضوع را برای افرادی که از ساده‌ترین کیف پول تا بهترین کیف پول کامپیوتری تتر استفاده می‌کردند کاملاً فرق داد. 





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: